Sunday, February 4, 2018

Margita Stefanović - Contributions 1984-1996 vol.1


01. Hologram - Instrumental
02. Sunshine - Misli mene gone (feat. EQV)
03. Kurajberi - Sanjac
04. Ritam s ovoga svijeta - Zlatne osamdesete
05. Parni valjak - Van vremena
06. Direktori - Ovisnik
07. Elvis J. Kurtovich & His Meteors - Maggie's Farm
08. Babe - Adio stres
09. Plava trava zaborava - Shot Full of Love
10. Del Arno Band - Ustajem
11. Baby Kate - Ako smeš
12. Električni orgazam - Seks, droga, nasilje i strah (live 1996)
13. Van Gogh - Daleki svet - inst.
14. Pussycat - Nema je

2 comments:

Anonymous said...

Nevezano za ovaj post, bacam ti ovako komentar jer nemam nikakve društvene mreže. Ako imaš vremena overi http://www.facebook.com/mcklinika/ (kače sve epizode i na YouTube) . Zašto baš tebi šaljem? Zato što kontam da neka paralela postoji između ovog i čuvenog SKC radija, o kom si pisao, a i sam si radio na njemu. Ne mogu da znam kolika je sličnost jer sam tad bio klinac, a ti ćeš sad naravno reći da nikada više neće nigde neće nešto kao što je bio SKC radio, ali smatram da ekipa gura zanimljivu priču, i da vredi pogledati. I da, nemoj da misliš da sam ja jedan od ljudi sa Klinike i da sad nekim subverzivnim tehnikama pokušavam da te "navučem" da daš besplatnu reklamu, samo sam prolaznik/sugrađanin.

son of man said...

Opušteno, svaka preporuka je dobodošla.

Related Posts with Thumbnails